Telefon
|
Telefonos elérhetőség Hétfő - Péntek: 09.00 - 17.00 |
||
FAX
|
E-mail
|
||
Postacím Haricomp Kft. 7666 Pogány, Nyárfás u. 9. |
Adószám: 24323257-2-02 Cégj. szám:: 02-09-079991 |
Bankszámla: 11731001-23136207 IBAN: HU92117310012313620700000000 SWIFT: OTPVHUHB |
A Haricomp Kft. Jogi képviselője: |
|
Név: |
Dr. Csapó Péter ügyvéd |
Cím: |
7623 Pécs, Bajnok u. 12. fszt. 1. |
Telefon: |
72/323-520 |
E-mail: |
drcsapopeter@gmail.com |
Észrevételeivel, esetleges panaszaival fordulhat cégünk ügyvezetőjéhez,
vagy továbbíthatja azokat a következő címre: |
|
Haricomp Távközlési és Szolgáltató Kft.: |
7666 Pogány, Nyárfás u. 9. tel.: +36 21 2333 111 |
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: |
1088 Budapest, József krt. 6. tel: +36 1 459 4800 |
Baranya Megyei Kormányhivatal
Fogyasztóvédelmi Felügyelőség: |
7623 Pécs, Szabadság u. 7. tel.: +36 72 510 494; +36 72 510 790 |
Nemzeti Média - és Hírközlési Hatóság: |
7624 Pécs, Alkotmány u. 53. tel: +36 72 508 800 |
Gazdasági Versenyhivatal: |
1245 Budapest, 5. Pf.: 1036 tel.: +36 1 472 8851 |
Baranya Megyei Békéltető Testület: |
7625 Pécs, Majorossy Imre u, 36. tel.: +36 72 507 154 |
Pécsi Törvényszék: |
7623 Pécs, Rákóczi út 34. tel.: +36 72 503 500 |
Az Előfizető felszólamlási lehetőségei a Szolgáltatóval való jogvita esetén
1. A hálózat kiépítésével, átépítésével, az előfizetői szolgáltatások műszaki minőségével, a hibabejelentő szolgálat működtetésével, az egyedi előfizetői szerződés és az általános szerződési feltételek tartalmával kapcsolatos vita esetén, valamint nem természetes személy esetén a 2. pontban megjelölt ügykörökben az NMHH Hivatalához: [Eht. 10.§ (1) m)] Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság További ügyfélkapcsolati pontok: A panaszok és bejelentések megtételének módját tartalmazó jogszabályok: 2. Az elektronikus hírközlési szolgáltatást igénybe vevő felhasználókat, előfizetőket, nézőket, hallgatókat, fogyasztókat megillető, elektronikus hírközléssel kapcsolatos jogok, valamint méltánylást érdemlő érdekek érvényesülésének elősegítése érdekében, valamint valamely elektronikus hírközlési szolgáltatás nyújtásával kapcsolatos olyan magatartás észlelése esetén, amely az elektronikus hírközlési szolgáltatásra vonatkozó szabály megsértésének nem minősül, illetve nem tartozik a Médiatanács, az Elnök és a Hivatal hatáskörébe, de az elektronikus hírközlési szolgáltatást igénybe vevő felhasználók, előfizetők, fogyasztók, valamint a nézők vagy hallgatók méltányolandó érdekének sérelmét okozza vagy okozhatja a Média- és Hírközlési Biztoshoz: [Mttv. 139.§ (1) és 140.§ (1)] Média- és Hírközlési Biztos A panaszok és bejelentések megtételének módját tartalmazó jogszabályok: 3. Az ügyfélszolgálattal, az előfizetői számlapanaszok elektronikus hírközlési szolgáltató általi intézésének rendjével kezelésével, a számla tartalmával kapcsolatban az Eht-ben. vagy az Eht. végrehajtására kibocsátott jogszabályban meghatározott rendelkezések fogyasztókkal szembeni megsértése, valamint az Eht. vagy az Eht. végrehajtására kibocsátott jogszabályban az előfizetők elektronikus hírközlési szolgáltató általi tájékoztatására vonatkozóan előírt követelmények fogyasztókkal szembeni megsértése, továbbá a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának megsértése esetén (természetes személy ügyében): [Eht. 150/A.§, Fttv. 10.§ (1)] Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Baranya Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség A panaszok és bejelentések megtételének módját tartalmazó jogszabályok: 4. A szolgáltatónak a tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról szóló 1996. évi LVII. törvénybe ütköző magatartása, valamint az Eht. vagy az Eht. végrehajtására kibocsátott jogszabályban az előfizetők elektronikus hírközlési szolgáltató általi tájékoztatására vonatkozóan előírt követelmények – az egyedi előfizetői szerződés és az általános szerződési feltételek tartalmára vonatkozó követelményeket ide nem értve – fogyasztókkal szembeni megsértése esetén: [Tpvt. 45.§, Fttv. 10.§ (3)] Gazdasági Versenyhivatal A panaszok és bejelentések megtételének módját tartalmazó jogszabályok: 5. A Szolgáltató általános helyi vállalkozási tevékenységével kapcsolatos jogvita esetén: 6. Az első fokon illetékes bírósági fórum: Pécsi Törvényszék A panaszok és bejelentések megtételének módját tartalmazó jogszabályok: 7. Az előfizető és a szolgáltató közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése, e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala ügyében (amennyiben az előfizető a szolgáltatóval már közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését) esetén az illetékes Békéltető Testület: [Fgytv. 18.§ (1)] Baranya Megyei Békéltető Testület 8. Fogyasztóvédelmi ügyben általában Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) A panaszok és bejelentések módját tartalmazó jogszabályok, szabályok: |
Callcenter tájékoztató: |
|
Hétfő – Péntek 09.00-tól 17.00-ig: |
Egyéb időszakokban: |
Munkatársunk közvetlen kapcsolása |
Hangposta |